tisdag 5 mars 2013

Men FATTAR ni hur jobbigt det är att vara hangaround??

Vår fina lilla bokhandel har ju som sagt "Onsdagsklubben" där dom bjuder in olika författare till att snickesnacka och sälja signera lite böcker, hemskt trevligt men hittills har det bara varit Anders De La Motte som har varit intressant att gå dit för.

Marianne Cederwall ska komma i vår, och jag överväger att gå dit för det, men jag har inte bestämt mig ännu. Halva nöjet med att gå dit är ju att få sina böcker signerade, och Mariannes böcker har jag lyssnad på-inte läst. "Signera min iPod??" Vi får se.

Hur som haver, dom efterlyste tips på vilka författare vi vill ha dit, och man gör ju sitt bästa för att hora ut lyckas få hit sina favoriter! Tipsade såklart om Caroline,så vi får dricka lite vin! Tipsade även om Fredrik Backman och Åsa Schwarz som båda kommer med nya böcker i år,så nu håller jag tummarna!!

Det är fan SJUKT ansträngande att vara hangaround och försöka få träffa sina favoriter ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar